شرح خبر
 
تاریخ
1403/2/18
عنوان معرفی کتاب بزرگسال: یاد او
متن
پدیدآور: کالین هوور
مترجم: عباس زارعی
ناشر: آموت
سال نشر: 1402
کتاب یاد او اثر نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، کالین هوور است. در این داستان دلخراش و در عین حال امیدوارکننده، یک مادر جوان آشفته به نام کنا روآن مشتاق رستگاری است. این مادر پس از گذراندن ۵ سال زندان برای قتل غیرعمد اسکاتی، پدر دخترش که بلافاصله پس از تولد از او گرفته شد، به شهری بازمی‌گردد که همه‌چیز در آن به هم ریخته است، آن هم تنها به امید اینکه دوباره با دختر چهارساله‌اش دیدار کند. با این حال، بازسازی پل‌هایی که کنا پشت سرش خراب کرده، غیرممکن به نظر می‌رسد. کنا شغل و تقریبا هیچ پولی ندارد و حقوق او به‌عنوان یک مادر پس از تولد دخترش قطع شده و این موضوعات دیدار مجدد آن‌ها را به نبردی دشوار تبدیل کرده است. کنا بدون هیچ حمایتی، راه درازی در پیش دارد تا از نو شروع کند.
رمان یاد او بهترین کتاب ژانویه‌ی سال ۲۰۲۲ آمازون و نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین کتاب گودریدز در بخش داستان و رمان عاشقانه بوده است. هوور در این رمان عمیقا در مفاهیمی از جمله غم، اندوه و گناه می‌کاود تا یک داستان رستگاری چندوجهی برای گروهی از شخصیت‌هایی خلق کند که به همان شدتی که کسانی را دوست دارند، جنگجو نیز هستند.
  • خوانندگانی که به کتاب‌هایی با قهرمانان قوی و کتاب‌هایی که شخصیت‌های خردسال دارند، علاقه‌مند هستند، از خواندن کتاب یاد او لذت خواهند برد.
  • شما می‌توانید از طریق سایت، این کتاب را رزرو کنید و با مراجعه به کتابخانه آن را تحویل بگیرید.


منبع